maanantai 8. heinäkuuta 2013

Kuka on tämän blogin takana?

Haluan kertoa teille tänään jotain itsestäni, jotta tiedätte, kuka näitä postauksia oikein kirjoittaa. Kerron teille työnkuvani lisäksi ihotyypistäni, millaista kameraa käytän ja miksi ylipäätään haluan jakaa tietoa erilaisista kosmetiikkaan liittyvistä asioista.

Olen 23-vuotias nuori nainen Helsingistä. Aloitan syksyllä opiskelun kaupallisella alalla - useamman välivuoden jälkeen. Välivuosinani ehdin tehdä erilaisia asiakaspalveluun liittyviä töitä. Ehdinpä asua jonkin aikaa ulkomaillakin töitä tehden. Työssäni upeimmat hetken ovat sattuneet silloin, kun olen onnistunut löytämään asiakkaalle sen parhaimman tuotteen hänelle.

Olen ehtinyt harrastaa elämäni aikana kaikenlaista. Minulle rakkaimmat harrastukset ovat kuitenkin olleet kirjoittaminen ja valokuvaus, joita saan harrastaa tämän bloginkin muodossa.

Innostus kosmetiikkaan on varmasti lähtenyt äidistäni, joka on kosmetologi. Muistan vieläkin ensimmäiset meikki- ja kosmetiikkatuotteeni. Niitä olivat Wellan omenantuoksuinen shampoo ja myöhemmin myös Lumenen kirkkaanpunainen huultenrajauskynä sekä punainen kiiltopuna.

Ihotyyppini erottaa minut luultavasti suurimmasta osasta muita kosmetiikkabloggaajia. Olen nimittäin atoopikko. Ihoni on ajoittain erittäin kuiva. Atopian vuoksi myös päänahkani kuivuu joskus talvisin. Hoidan ihoani välillä valohoidoissa, antihistamiineilla ja erilaisilla kortisonivoiteilla. Apteekin perusvoiteita olen kuluttanut elämäni aikana monta.

Tämä ei kuitenkaan estä minua nauttimasta mitä erilaisemmasta kosmetiikasta. Minulla ei myöskään ole minkäänlaisia allergioita, joten tuoksut tai muut eivät hidasta menoani. Päinvastoin - kuivaihoisena joudun muutenkin hoitamaan ihoani paljon, joten miksi en nauttisi siitä täysillä. Kannustan tähän muitakin kanssasisariani.

Sinun ei tarvitse olla kuivaihoinen lukeaksesi blogiani. Ihoni on nimittäin aikas hyvässä kunnossa ja käytän samoja tuotteita mitä muutkin, kunhan muistan valita voiteeni kuivalle iholle.

Kuvat otan Canonin järjestelmäkameralla ja objektiiveistä suosin 50-millistä (jossa se heikompi 1.8 valovoima), silloin kun se on mahdollista. Objektiiveistä minulla on myös Canonin "kittilinssi" 18-55m ja Canonin L-sarjan zoom lens EF 70-200m 1:4.

Huomenna palaillaan taas kosmetiikkatuotteisiin. :)

P.S. Ennen kaikkea haluan tarjota lukijoilleni hyvää oloa ja vinkkejä hyvistä tuotteista. Muistathan antaa myös palautetta? Näin osaan ohjata blogiani jatkossa oikeaan suuntaan. Ilahtuisin kovasti kommentistasi. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti