keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Ehdotuksia arvonnan palkinnoksi ja postausehdotuksia?

Yhtäkkisen jalkatapaturmani vuoksi blogi on parin päivän tauolla. :(

Tauolla on kuitenkin ollut aikaa mietiskellä suuntaa, johon blogia tulisi viedä, jotta kaikille lukijoilleni löytyisi jotakin mieluista luettavaa.

Kertokaapas siis rohkeasti, millaisia juttuja ja mistä tuotteista haluaisitte lukea? Kiinnostaisiko teitä tuoteperheiden esittelyt, tuotetestit, eri valmistajien vertailu vai mitä muuta?

Hajuvesipostaus on ainakin tulossa. :)

Lisäksi haluaisin järjestää lukijoilleni arvonnan. Löytyisikö teiltä ehdotuksia palkinnoksi? :)

Voisinpa kysyä vielä, että kaipaatteko juttuihin lisää kuvia? Luetteko mielummin pitkiä yksityiskohtaisia tuotekuvauksia ja kevyempiä tietopaketteja?

Palaillaan pian, ehkä jo heti huomenna! <3

2 kommenttia:

  1. Minähän oon vastannu, mistä eniten tykkään lukea. :D Mua kiehtoo tosiaan eniten ehkä sellaiset ei-niin-tavalliset tuotteet, tai ne, joita ei löydy joka marketin hyllyltä. Kokonaiset tuoteperheetkin kiinnostaa, tuotetestaukset, loppuneet ja saapuneet kosmetiikat, kaikki. :D

    Eri tuotemerkkien vertailu voisi mua eniten kiinnostaa esim. siten, että marketti vs. selektiivinen/ammattilaismerkki tai synteettinen vs. luonnonkosmetiikka.

    Hajuvesipostaus on jeeee, ja tykkään lukea ihmisten suosikkituoksuista. :D

    Mähän olen hulluna kaikkiin matka- ja kokeilupakkauksiin, joten ehdotan arvontaankin esim. jotain useasta pienestä tuotteesta koostuvaa testipakettia. Oon sellasia tehny joskus kavereillekin lahjoiksi.

    Pitkät ja lyhyet tekstit käy, molempia sopivasti vaikka. :) Ihan aina ei jaksa syventyä. Kuvista tykkään tosi paljon, mutta kyllä sulla mun mielestä niitä on hyvin. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos palautteesta, sainkin siitä jo pari uutta ideaa! :)

    VastaaPoista